PROGRAM E-SALESMAN

Odpowiedź na zmiany

 

e-salesman to program autorski BRAINFORE adresujących wyzwania współczesności, które powstają na styku wciąż błyskawicznie uaktualniających się technologii i nie zawsze nadążającego za nimi świata ludzi. Bez względu na to czy jest to Direct, B2C, czy nawet B2B…

Osią procesu zawsze jest człowiek i jego decyzje, człowiek i jego kontakty handlowe

Jednym z najczęstszych problemów sprzedaży jest regularne i systemowe pozyskiwanie nowych relacji handlowych na oczekiwanym poziomie ilościowym i jakościowym. Program e-salesman umożliwia rozwiązanie tego problemu.

e-salesman może być zawodem jutra

Aby jednak przyszłe działania online były efektywne należy oswoić się z faktem, że kompetencje handlowe i strategie pochodzące ze środowiska offline są niezbędnym elementem arsenału środków współczesnego e-salesman’a. Wielokrotnie wyrafinowanie i dojrzałość metod offline w powiązaniu z dynamiką i precyzją technik online daje efekt synergii o zaskakującej skuteczności.

Skorzystaj z programu e-salesman

  • Zdobądź know-how praktyków rynku bazujący na doświadczeniu naszej społeczności
  • Dowiedz się jakie są najczęściej popełniane błędy i najskuteczniejsze techniki
  • Buduj markę osobistą
  • Pozyskaj nowych klientów, skutecznie sprzedawaj online
  • Dołącz do naszej społeczności i zdobądź jej wsparcie w promocji swojego biznesu

Znajdź praktyczne odpowiedzi na pytania:

  • Dlaczego tzw social selling rozumiany jako filozofia sprzedaży bez sprzedaży zazwyczaj nie działa?
  • Jakie mam szanse na to, żeby klient sam się do mnie zgłosił z pytaniem o ofertę?
  • Dlaczego do tej pory ponosiłem porażki w prospectingu social media/LinkedIn?
  • Jakie kanały dotarcia do klienta są dla mojej działalności właściwe?
  • Na co zwrócić uwagę przy budowie skutecznego prospectingu online?

Wierzymy, że samo przekazywanie wiedzy nie wystarczy. Kluczem do sukcesu są dobre nawyki i efektywny proces, który je kształtuje. Nasz sposób działania jest wynikiem doświadczenia wielu uczestników tego procesu.